Tuesday, February 06, 2007

Annual Dinner

尋晚又係一年一度的 Annual Dinner 啦。今年又係係會展。最好的事情係唔使錢食飯。

一如以往﹐都係有一班人跳舞﹐行下 catwalk 咁。但係今年少左好多無謂的進度﹐即係無大粒佬係度訓話﹐無業績報告﹐無演講﹐無廢話。基本上個 programme 係去得好快的。同埋今年因為d 野食好食過上年好多﹐咁樣: 少廢話 + 慳時間 + 多時間食野 + 好味道 = HAPPY.

尤其係…我地不嬲都係同 Group 裡面的其他人無聯絡﹐自成一角咁好似自閉仔的一間公司﹐當人地來 annual dinner 係手執一杯紅酒滿場飛有講有笑周圍撩人飲酒的時候﹐我地係坐埋一邊係度不停咁食﹐由乳豬食到豆苗食到芝麻雞食到擔擔麵﹐唔係 programme 要我地無得食的話基本上都無停過。

其實咁樣好似去左人地公司的 Annual Dinner 咁的感覺都幾唔好受。因為一路都覺得咁樣好似好無聊咁。明明係同一個 group, 但係就攪到好似無來關係咁。…well, 係我地姐﹐其他人都唔係咁的。

跟住呢樣先最唔開心:抽獎抽極都抽唔中我 .\_/.

激死人喇

算!吃不到的葡萄是酸的。

最後一次架喇。

No comments: