Tuesday, February 13, 2007

從灣仔的沙巴到新加坡的海南到旺角的漢陽苑


無錢去沙巴﹐就唯有去住係灣仔的莎巴馬來西亞餐廳食番餐。

好衰唔衰﹐舊年先去過新加坡﹐得到新加坡之星 Dan Dan & Friends (many many friends) 的熱情款待﹐短短幾日食左廿幾三十餐﹐一生人從來未試過廿四小時 round the clock 都係飽緊﹐但係又未試過樣樣野都咁好食﹐所以飽到上心口都仲係要食。

不過﹐可能因為新加坡本身野食好﹐用料夠新鮮﹐而且民族融和性比較好…拿點解我要拿呢個 point 出來講呢﹐其實同食野係有好大的關連的。簡單來講就係融和好d ﹐了解就會多d﹐接受亦會相對地多d﹐因此反抗同改變都會少d。

咁點套用落去飲食之上呢?又係呢個最 typical 的香港例子 – 漢陽苑。基本上我相信好多人都識得呢間野。名為韓國燒烤﹐實為普通燒烤。我諗除左個鐵板係有少少似韓燒之外﹐其他的環境﹐食物﹐飲品﹐配菜….統統都係香港化的產物。所謂浪得虛名…不過於此。

OK, 咁關乜野事呢?就係因為大家對自己本身廣東飲食文化的態度過於熱愛﹐有點兒近乎偏執的地步﹐而且對其他地方食品的「正宗型態」了解不夠﹐係了解不夠的情況之下﹐就自不然會有抗拒的情況出現﹐畢竟大家對每日飲食文化的定型都實在係太過 fix 死晒。既然咁多人都係覺得廣東菜以外的食法都係「唔得」的話﹐咁其實自自然然地﹐就會令營業額為先的餐廳作改變…廣東化 / 廣州化 / 香港化 everything。

有時﹐香港化 / 本地化或有他因﹐例如 CK 所講麥當勞在香港有必要為其形象本地化﹐但其餘的﹐多數是因為顧客自身的要求…

講咁大節廢話之後﹐又要講番新加坡食之初體驗。咁佢地整出來的野食本來就已經唔錯﹐做法好正宗但又好好味﹐加上周圍都係 food centre 任食唔嬲, 類似我地的熟食中心但係無咁熱咁 dirty (雖然都算係 dirty)﹐再加上有熟人指路﹐免行冤枉路﹐精挑細選出來的全部都係新加坡最好食的餐廳 / 熟食檔 / 小吃﹐所以「笑臉率」係高達 95%!!! 每一次諗番起每一個食過的位置都有值得回味的地方﹐真係「既誇張又現實」。

問題就在此處。當你吃過極美味的星馬菜的時候﹐回到香港吃其他的﹐就會覺得….總比不上

最好食的﹐應該都係呢度的油鬆餅。非常鬆軟﹐唔會太油﹐用來撈咖哩真係一流….如果個咖哩好食d 的話仲一流

最 surprise 的﹐係個肉骨茶。平時我唔係咁鐘意飲肉骨茶因為覺得佢用得香料太多…好攻鼻。呢度的可能因為改良(港式化?)過的關係﹐變得似老火湯一樣咁香濃﹐好飲。

因為都唔係第一次食呢間﹐又知道佢的食物都有番咁上下水準﹐為左證明一下呢間餐廳得唔得﹐為左要給他一個決定性的試練﹐所以就抱住一個極期待的態度﹐勇敢地點上餐牌上面一道﹐我認為係對一間星馬菜館有著決定性的重要菜式 – 海 . 南 . 雞 . 飯 !(回響擴大﹐後面有大浪拍上前﹐字幕彈出海南雞飯四字)

四樣野 – 飯湯雞醬。

個飯呢…夠油就夠油﹐但係唔夠乾﹐正宗的雞飯應該係油得來乾身﹐未致於印度的紅米飯一樣乾到好似食沙咁﹐但起碼都要粒粒分明睇得清楚。呢度的雞飯都算乾身﹐起碼比起其他二三流雞飯痴埋一齊似一塊糕多過一碗飯來得好﹐但仲有改善的空間…香味略有﹐但唔特別。

湯係雞什湯﹐Good。夠晒多雞油﹐fit 晒我呢d 咁鐘意食雞油的死肥佬﹐正!

雞…老實講﹐我唔係食家﹐雪唔雪藏﹐新唔新鮮﹐除非係極 extreme 的 case﹐我其實食唔出個分別。今次的雞﹐夠滑﹐去骨﹐連雞肶個柄都去埋骨﹐食起上來唔錯…如果﹐有番d 雞味的話﹐應該會更好。

醬係最有交代。老抽夠晒 thick, 有d 川貝枇杷膏咁的感覺。雞醬唔太辣﹐好味。薑蓉無葱﹐應該﹐又唔係廣州白切雞。

服務非常 nice, 不過可能臨收工﹐反應慢左些少﹐不過 ok 啦。

我地叫得太多野食﹐蝕左﹐應該可以 110-130 @
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
地:灣仔謝奜道 98-102 號仁文大廈地下﹐近盧押道 (原來果條先係盧押道)﹐Subway Sandwich 對面。係軒尼詩道過來的話呢﹐到左「涼茶第一家」之後轉向海皮行出去就會差唔多到

電:2143-6626

必食:油鬆餅﹐肉骨茶﹐海鮮喇沙 (上次去食的)

11:30pm Last Order

No comments: