Friday, February 09, 2007

ZGMF-X42S Destiny Gundam


本來我唔覺得呢部機有乜可能會值 590 的 cost...

我覺得佢除左機身夠堅有成 800 咁長的命之外﹐基本上佢的武器裝備都強的...只係點解 Bandai 會係個 game 裡面 set 到佢的勁武器﹐唔能夠好好咁出 combo 呢?

即係﹐例如點解 R2 (格+射) 係要 CIWS 彈呢d 咁 cheap 的野...而唔係綠色重炮呢?咁樣我相信會好過長按射掣儲炮囉...雖然咁樣唔使計彈數無限任射

其實佢的 armament 都幾勁。但係可能係個 game 的 settings 方面仲有進步的空間﹐所以唔明點解會有 590 咁高。佢似係 560 之流囉...甚至係 450 之流....

後來因為要玩 P.L.U.S.。玩得多﹐焗住要用 Destiny 用得多﹐開始對佢有情意結﹐覺得佢「其實都唔係咁差者」。

諗諗下其實都幾勁架﹐一把最堅的劍﹐一把最重的炮﹐一對回力劍﹐一隻劍光掌﹐算係咁。可能只係佢「生不逢時」卦。

上網搵佢的靚仔樣來 post, 反而搵到模型發燒友的網站仲多過其他網站。當中選左呢一幅個人認為頗為「型」的相。

唔識睇日文﹐但估計呢個網站係一個人做的。佢砌的模型﹐我唔識評論﹐淨係覺佢砌得好靚﹐上色上得好靚....that's enough, right?

Destiny Gundam 的模型相片集

主頁:POGIPOGI

No comments: