Tuesday, February 20, 2007

Triple O's


Fig. 1 - BC Burger Cross Section Diagram

Fig. 2 Bird's eye view of the whole Burger set


一到假期就訓到無日無天﹐起身個陣已經係點幾兩點。一陣仲要六點幾睇戲﹐都係拿拿聲搵野食先。左思右想﹐不如就試下聞名已久的 Triple O’s Burger 啦。

由於一早已經有心理準備﹐所以比較能夠接受到 「$80 一個漢堡包」的天價。但在場觀察到﹐仍然有很多不知就裡的人﹐打算走過來八卦八卦﹐望望餐牌價錢之後就不禁目瞪口呆的。

始終﹐當麥記的「孖芝」是 $8 ﹐MOS Burger 都只係十幾廿蚊頂龍三十蚊的時候﹐Triple O’s 賣 $80 一個……會招人白眼也屬正常。

你話佢唔係快餐咩﹐佢又真係﹐運作型式係﹐食物係﹐環境係﹐餐具係。你話佢係快餐咩﹐佢又唔係﹐咁的價錢﹐咁的出餐速度﹐咁的食物質素。

先講佢個餐有乜﹐如圖所示﹐一份餐就有一杯仔 (超小) 的汽水﹐一個大漢堡包﹐一杯炸傻條。就係咁多。另一份餐外炸傻條做 Caesar Salad, 要另加 $35, Caesar Salad A la Carte 係要 $48……好貴定平左﹐見仁見智。

先講主角﹐其中一個包係招牌 BC Burger, 由於太肚餓的關係﹐覺得好好食。講完。

另一個包係唔知招唔招牌的 Cheese + Mushroom + Chicken 的包。Mushroom 味好香﹐Cheese 都係﹐ Chicken 係一條條的﹐食完之後會 sip 晒係牙縫中。呢個的汁﹐好多﹐好香﹐好好味﹐因為汁係流質﹐一個好味的汁就會係你咬落個包﹐施加壓力的一刻﹐流滿整個包﹐所以一個好食的汁係好重要的。麥記的包﹐就係輸左小家﹐小家在個汁唔好食﹐小家在個汁份量好少。Then again, it’s only $8, what the hell do you expect.

所以呢個 mushroom 包一咬落去﹐粉紅色的汁醬就流遍全個包﹐從你的兩邊貪婪咀角﹐悄悄地「發洩」出來。而呢個特製醬﹐亦都係 Triple O’s 作為招徠之一的殺手鐧。

我真係好耐無食過個咁多汁﹐但係又好食又唔太濕的 hamburger 。

友人說比起 Burger King 仲差少少﹐都係 Burger King 的磨菇味比較濃。係咩?OK 架喇喎。

炸傻條﹐唔得。繼 Burger King 後又一失望。

汽水﹐妖﹐咁 L 小點夠飲呀。飲奶昔又要加成 $20….

For the Caesar Salad: IF (Price of Caesar Salad < = “$35”, “幾好食”, “唔抵食”)

---===---===---===---

Triple O’s Hong Kong

地:TST 海港城 City Super Food Court 3/F
另有中環及金鐘店。中環:交易廣場 The Forum 1/F。金鐘:太古廣場二期 LG1 地庫 009 號舖 (我諗即係 GrEat 入面…)

電:TST 2387 7000 (我諗你總不致於打去訂位咁攪笑卦……)

價:around $60-80@ 推介: Cheese + Mushroom + Chicken (唔記得全名係乜)

No comments: