Thursday, February 08, 2007

「唔好話俾人知呀...」

你有無試過講呢句說話?通常係講完一d 野之後﹐你可能

怕對方會洩漏秘密; 你可能怕對方唔明白內容有幾重要;

你可能想好好控制「知情者的範圍」;

你可能講完之後後悔剛才一時之快想婉轉地向對方說 Ctrl+Z (即係 Undo) 但已無可挽回;

可能其實佢係你好好的朋友﹐你好想分享俾佢聽但又驚佢一時口快「令你衰晒」;

你可能覺得佢會好似你一樣周圍同人講完之後加句己經回頭太難的 disclaimer : 唔好同人講呀;

你可能有極強的控制慾想俾佢知但唔俾佢講咁樣的形式來恐嚇佢「你試下講出去呀拿」;

你可能只係想試下佢對你有幾服從﹐或好心d﹐同你有幾老友; 之餘此類

但實情係﹐我個人認為﹐如果我係唔想話俾人聽的話﹐我就一定唔會講﹐我會講的﹐我遲早都會講。我唔係話我唔會用呢個 condition, 但係我會比較少用。因為我知道呢個世界上﹐講真﹐口密的人﹐少之又少。

所以我好多時都係一係就講﹐一係就唔講。好似我想走呢件事﹐我完全無同過身邊的同事提過。雖然我呢個 blog 係人人都知我係邊個 Tommy 的日記﹐唔似得其他 blogger 咁樣要刻意 go anonymous, the risk is 同事亦有可能從一d 我估唔到的途徑找到我呢個 blog….

但基本上我每一次我同佢地講野都會克制住自己唔提任何有關想 quit 的事。即便是剛過去的 Annual Dinner, 都講到好似好期待明年再去咁。

好假呀可?

To be or not to be honest 呢家野﹐我係好細個的時候已經反覆思疑過好多次﹐亦經歷過好多次改變。因為我好細個的時候係 very honest 的﹐仲 very 戇居添﹐人地套我講乜野都會原原本本咁講晒出來。

多次改變﹐由 very honest 變到 very dishonest, 再變反 honest and open。大大少少都 shift 過幾次﹐比得上地球史上數次的南北磁極大逆轉一樣咁 dramatic。但其實來來去去都係因為兩個 condition...

"Open vs. Defensive"

針無兩頭利﹐你做哪一邊的人﹐都係有賺有賠﹐賺左唔係必然﹐賠左唔怨得人﹐只怪自己「技不如人」﹐好彩的﹐平手離場﹐and at the same time 應知進退。

忍唔住講秘密俾人聽﹐或忍唔住講大話﹐或忍唔住爆另一個人的是非﹐遲早都要本利歸還。

Open 得太多﹐我會覺得好無安全感﹐好無「自我」﹐太依賴其他人來 confirm 自己的 identity 同 idea。Defensive 得太多﹐好乞人憎﹐我照鏡見到自己個樣都想爆粗鬧 9 自己個種。

中國人一早就話「中庸」呢個 term 其實係做人之道。但如果大家玩過平衡木都知﹐平衡緊的狀態﹐其實先係最唔穩定。果一個 moment 其實先係拉得最「衡」﹐最舉步為艱的。反而你放棄式地側去一邊﹐你會感受到萬有引力拉動著你﹐無比的快感。不再顧慮﹐不再猶豫﹐還管甚麼「這邊過一點﹐那邊移一點」那麼煩人。

高速飛墮﹐萬物唯我。

然後﹐散落於肢離破碎之間。一切都會來得非常突然﹐沒有時間防備﹐沒有時間修補。

沒有時間後悔。

---------------------------------------------------------

Choose your path

---------------------------------------------------------

…唔係﹐我無野呀。不過唔知點解突然間諗起呢樣野﹐好想將我的諗法講出來﹐咁樣之嘛。Blog 就係咁用架喇。唔通你無拿拿企上 Times Square 個鐘樓度講呢番話﹐再行番落來扮無野咩﹐痴線。

講開又講喎﹐麥記依家換緊d Sanrio 公仔呢﹐隻馬騮仔真係幾鬼可愛喎。

No comments: