Tuesday, February 20, 2007

波叔出城 Borat

聞說好笑﹐聞說好看。既然一直都是旁敲側「聽」﹐不如自己親眼目賭。

的確係非常惹笑。全片基本上都係充滿笑位﹐無悶場。

創作人 Sacha Baron Cohen 用一個角色笑盡極發達的美國和極落後的哈薩克。大意是說一個從哈薩克來的記者﹐到美國「了解及學習」他們﹐並拍成記錄片帶回國「分享」。思想落後保守的人到了事事發達但又畸型的美國﹐是矛盾式喜劇很傳統的元素﹐但橋唔怕舊﹐最夠要受。

我總是覺得Mockumentary 是很吊詭的一件事﹐每一次的笑位都是懸浮於認真的悲哀或憤怒﹐和突如其來的爆笑位之間﹐只是一絲之隔。看得投入時﹐心情就好像坐過山車一樣﹐準備笑的時候﹐又變得認真; 剛要擔心起來了﹐笑位又揮拳直擊過來﹐還沒有笑完﹐又見緊張的情節。看罷一套完整的 mockumentary, 果真身心都筋竭力疲。

有兩個好笑位我係好記得的。第一個係佢訪問完一班正在 “hea” 的青年﹐問他們 how do I dress like you do? 青年們教佢條褲要著底d﹐唔好「丘」條褲高到上心口咁。於是西裝骨骨的他就將條西裝褲褪下到露出半個屁股…….最重要係﹐佢係著緊白色魚網紋底褲。

第二個笑位﹐係佢去完廁所之後﹐唔知道馬桶係咁用的…..欲知後事如何﹐買飛入場啦。

我俾 7 分

唔係話好高份因為有陣時有d 笑位真係唔多想笑。可能我唔係對所有 sex and shit 都感到好笑。

p.s. 我成日以為 Borat 就係全名﹐點知原來全名係 "Borat! Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan"

呢個名真係有夠長的

No comments: