Monday, February 12, 2007

I work for (Anywhere)

番到公司第一件事就係開公司的 system.

第二件事就係開自己個 blog。

第三件事就係開個 statistics 出來睇下個 blog 有無人來睇。

真係痴線。

跟住經過 KPMG 的 post, 忽然間有一個 idea唔知從邊度飛來﹐問我「莫非真係有人衝著 KPMG 來?即刻開番個漫畫出來睇睇。

唔使太細心﹐都能夠睇得出﹐呢條 strip 係俾人做過手腳來的。果然如此...我都估到係有問題架喇...點會有人咁夠薑話間 Big 4 得架....(謎之聲:好似係我提你你先諗到架喎!唔好係度懶醒喎唔該!)

無論係 "show the ID Badge" 定係 "which means I work for KPMG"﹐都係俾人改過。但俾人改過唔係咩大件事。

因為呢條 strip 本身就夠晒好笑。所以﹐大家喜歡的話﹐其實可以係漫畫中三處被人修改的地方﹐加入自己所喜愛的內容...咁就會有好多個唔同 version 的 "I work for XYZ...which means I have no money and no life!"

That's good...可以攪一個 technical gag.

No comments: