Tuesday, February 06, 2007

The Sims 2 for PSP

聽聞 PC 版好玩到飛起﹐有人為此而沉迷得很﹐掛住好好管理虛擬世界裡面「自己」的生活﹐反而就完全唔理現實世界中的自己有幾糟糕。諷刺得很﹐為此﹐我決定試下玩下睇下係唔係咁誇張。

玩過一小時之後﹐同所有玩家的評論大致相同:就係 load game 的問題。

每一個小 step 都要 load 一 load﹐咁樣無論玩邊個種類的遊戲﹐都係會令人非常之沮喪的。因為咁樣「窒下窒下」﹐會令玩家對個 game 的 enjoyment 不停咁打斷…咁再好玩再沉迷的遊戲﹐都會每分鐘提醒你「我要 load 機」…咁實唔容易沉迷啦﹐因為根本就唔想玩。哦…原來呢個係佢地的策略來的…

Anyway, 因為我張 memory stick 得 1 GB 咁鬼小, 放左 The Sims 2 就放唔到我心愛的 Monster Hunter. 所以…我諗佢好快就要讓番個位出來架啦, HAHA…

講起 MHP, MHP 2nd 將會係 2月22日係日本發售。真係萬眾期待呀!(我期待佢的漢化版 ISO 多d…)

No comments: