Tuesday, February 06, 2007

被發現了?!

好日都無 check 過呢個 blog 的流量﹐於是走去 check check﹐發現原來都有人睇我個 blog 架喎!好開心!個 chart 的讀數第一次唔再係貼住地下 (x-axis)﹐而係起飛lu。 不過飛時飛﹐最多都係得二十個人睇過……………好似…………

唔…

仲有就係﹐似乎都係無聊的上班一族先會睇。星期六日的 page view 真係低到貼近零。同另外五日的數字真係差好遠 (percentage-wise).

Anyway, 等我睇下個 Geomap Overlay 先。有過半數的 blog view 係來自 Central District…呢個位﹐呢個可能性﹐”Central District” 唔係講緊香港的中環唔通講緊深圳的中區咩。乜原來中環咁多無聊白領架。跟住有世界其他地方的人…我相信佢地都係 click 左 Blogger 上面的 “Next Blog” 先會被 random 抽中來呢度架姐﹐無咁岩的。我相信當中應該有d 人連中文都唔識睇。

跟住呢點就係最令我毛管棟…..係 Kobenhavn 竟然有 11 page view?!

…側聞過﹐所有公司的電腦其實都係 link to 總壇的 servers, 就算係 local servers 上網 (好似我依家咁)﹐其實都係會行大半個地球番到總壇﹐再行番大半個地球番來香港。

咁我聽過就算架喇﹐邊有放係心上面。仲係度諗﹐你無咁得閒請個 staff 日日坐係度睇下世界各地的職員係度點樣「吞泡」﹐去乜野 websites 度睇野唔做野架。呢個數應該都係個 system 要 scan 我地去乜野網頁的時候做出來的數來的。機器來架姐﹐機器來架姐﹐無人睇的。

跟住諗真係d ﹐唔係喎﹐我咁無聊的職位﹐公司都可以請我係度坐食山崩咁耐﹐請多個人來 mon 住其他人有無吞泡….有乜咁奇?

….死火!咁莫非……

咁點算好呢…so far 都未試道有識得中文的 staff 坐係入面的﹐但係 forward 一個網址又有幾難呢真係…

但係!「無人可以教我放棄﹐我係唔會放棄的!」

嗚啦啦~嗚~啦啦~阿拿姑啦~~~~

No comments: