Wednesday, February 07, 2007

一個人失敗總係有原因的...

有陣時真係好佩服渣老闆呀﹐CK 呀﹐CM 呀﹐AK 呀﹐Gideon 呀佢地。

點可能打到咁多字架?

我以前係 showhappy 的年代﹐都可以每日打到好長的日記﹐但係果陣係學生哥的年代﹐日日的生活都百無聊賴﹐而且生活實在無其他人可以做傾訴對象﹐於是打日記變成左我舒發感情的好地方。

但做埋老闆都咁多時間打咁多字…我呢個日日係公司度 hea 的 office boy 都未做到喎

唔認輸的講法係﹐我要做都做到的﹐反正我番工個陣係公司有咁多時間無野做﹐而且番到屋企之後只要唔打機咪得囉。

弊左番到屋企之後唔打機係好難的一件事來架嘛。點可能係公司已經咁無聊﹐無屋企都仲唔打下機開心番下呢?你話如果我係公司做到死就會想上來睇下 blog﹐ 留下言﹐放鬆一下者。但我日日係公司白抖人工無聊到死﹐番屋企仲睇 blog?

花多廿分鐘劏多兩條蒼櫻﹐我好似覺得仲實在仲開心。

基本上﹐我覺得我除左仲行得仲走得之外﹐其他所有野都變得好唔正常。我指我的生活。

我想睇報紙﹐我餓新聞﹐餓資訊﹐但朝朝番工都遲到飛起﹐最好派的 AM 730 天未光就派晒﹐頭條日報都派晒。俾錢買咩﹐我又無時間睇﹐無時間唔係我忙﹐而係空閒的時間我通常都會「機癮」到於是無睇。咁「機癮」呢個問題就攪到我想睇報紙都無睇到。

到第二朝起身番工﹐個感覺就好似好脫節咁﹐完全跟唔上香港個 pace. 咁我份工已經係好自閉架喇﹐再係咁就真係成個 Otaku 的諗樣。

跟住呢樣就真係重要:我要做去歐洲同埋 Salamanca 的 research. 這個 research 是很重要的﹐而且時間一定會很長。我要做的 research 係關乎去到果邊之後起碼兩個月的生活﹐豈容有失呢?我接受唔到自己「頭岳岳」地去到先知自己做 research 做得唔夠。

但我接受到自己用呢段時間打Monster Hunter 喎。Dill………

Well, 我接受唔到架 actually, 但係我照做囉。

好明顯呢d 咁的賤骨頭就係「不能自拔的沉淪」喇。

真係架喎﹐我覺得自己有d 去到強逼的地步。好多時我都心諗﹐又開部機呀?又係打呢隻 game 呀?儲極都唔夠料唔夠錢整新裝架喇…打來做乜鬼呀咁。

但係總會不自覺地就開左﹐然後一路玩到半夜。

熄機之後會諗:「又一晚喇﹐唉﹐waste 晒 d 時間來打機做乜呀…無出息。隻 game 都玩左咁耐乜野都玩晒啦﹐好停手喇。」…晚晚都係差唔多的 cycle.

咁仲唔係上癮﹐唔係強逼症﹐係乜野?

Gladys 同我係 Year 3 的時候已經講過好多次:「醒下啦!你要醒下架啦!你搣甩佢啦!佢會摧毀你前途架﹐你唔可以咁架喇醒下啦 Tommy!」

多謝你﹐ Gladys。你對朋友真係好。我真係令你失望。一年多後的今日﹐我仲係咁無出息。

類似的說話其實阿媽廿年前都同我講過…..

我要醒下喇...我的生活已經係一團糟架喇…

「弊可弊﹐非常弊」呀

3 comments:

渣估 said...

Tommy 哥:

時間管理真係唔易。

一日得24 小時, 好好利用吧!!

互勉...

渣估

Gideon said...

Tommy 哥,你係咪潤緊我?你一日都可以幾個 post, 我一個禮拜先得個一兩個仲要只係貼張相個隻咋。

C.M. said...

>>但我接受到自己用呢段時間打Monster Hunter 喎

呵呵,唔好話係你,小弟都可以:
接受到自己用呢段時間打Battlefield 2

所以小弟唯有強逼自己去讀書(當然,天對我太好,部腦壞左之後,玩唔番)。

依家終於搣甩左。(所以發誓唔買Wii 同PSP!)